Våra tjänster

RoomOn Asset

RoomOn Asset hjälper dig med att dokumentera och kunna söka upp rummen du behöver ha koll på.

Vad ger det för fördelar?

  • Dokumentera dina mötesrum.
  • Hitta enkelt utrustning i rum.
  • Håll koll på kostnader för rummet.
  • Hantering av flytt av rum.
  • Felanmälan med QR-koder.

RoomOn Wall –
Work och Meeting

Med RoomOn Wall får du en komplett lösning för både arbetsplats och mötesrum.
Du väljer själv om du vill integrera det med Microsoft Outlook eller använda det som en fristående lösning.

Vad ger det för möjligheter?

  • Bokning av enskild arbetsplats via QR-kod.
  • Bokning av enskild arbetsplats via karta.
  • Bokning av rum via QR eller bokningsplatta.
  • Felanmäla via karta.
  • Orientering via karta.

RoomOn Window

A room with a view!
Vi ser till att uppgradera ditt rum till att få en fantastisk utsikt.


Våra vanligaste frågor

Nedan finner du svar på våra mest ställda frågor, det kan underlätta innan du kontaktar oss. Men vi tar såklart mer än gärna emot alla tips och önskemål som du kan komma med till oss! Varmt välkommen!

Maila oss på info@roomon.se

Kontakta oss via kontaktsidan eller info@roomon.se. Vi tar mer än gärna ett möte digitalt om det är av intresse sedan för att visa dig hur man kommer igång…

Det är rätt enkelt… det är det som är vår leverans, enkelt men ändå ovärderligt för dig som kund.

När du väl har fått ditt inlogg är det bara att sätta igång och lägga upp dina kunder, konferensrum efter land, ort och adress.

Ja, svaret är enkelt! Du kan sortera, och hantera alla din konferensrum på namn, ort, stad, eller land. En funktion som är självklar är att du kan söka upp det du letar efter enkelt. Finns det i databasen så hittar du det när du söker.

I ditt standard paket så har varje licens 2 GB som standard, önskas mer så kan det utökas genom att välja vår tilläggstjänst – utöka mitt lagringsutrymme.

Obs! Ni kan utöka per organisation eller per användare.

Vår tjänst baseras på en cloud lösning med skalbarhet och kraft så det räcker för alla, vi har ett samarbete med Beebyte som även levererar en säker plattform via SLL (Secure Sockets Layer). Krypteringen är på 256 bitar som är en standard hos BeeByte.

Vi har två olika licenser, dessa baseras på hur många konferensrum som kund man har. Det finns både en “Standard” licens och en “Enterprise” licens.

Hur många licens baseras på per användare, e-post adress är det som utgör hur mycket det kommer kosta er totalt för företages access.

Vårt mål är alltid att ta fram rätt pris på vad vår tjänst gör just för ert företag.

Vi har inte många krav, men ett krav vi ställer är att ni är ett företag och innehar ett giltigt organisationsnummer.

Använder du vår standard licens så har du ingen avtalstid bunden, dock har vi alltid 3 månaders uppsägningstid. Dvs det är du som väljer när det är dags att säga hejdå, men vi tror inte du kommer vilja det! Vår service är alltid att se till så ni är nöjda och att det tillkommer nya funktioner hela tiden. Vi kan dock inte lova att allt ingår.

Med vår standard licens når du långt, det är såklart vår tanke med det hela. Dock ibland så finns det funktioner och extra tjänster som baseras på att man behöver vår enterprise modell , det kan vara så att ni önskar har någon koppling mot annat system så som ert kundregister eller liknande. Om ni önskar detta så tar vi en diskussion och arvode tas efter påbörjad konsulterad timme.